Jeg var ikke helt færdig med at dekorere min nye gæstbog. Jeg ville også gerne have en hilsen på titelbladet. Med god hjælp fra en bekendt, fik jeg skabt en fin hilsen, men jeg “manglede” et hjerte i den font jeg brugte. Da min tekst skulle være centreret, blev det hele skævt, hvis jeg indsatte et hjerte i enden af teksten, men heldigvis kom jeg på at bruge en “pladsholder” så min tekst kunne blive flot centreret også efter hjertet blev sat ind
Jeg var virkelig i tvivl om, hvilken farve hjertet skulle have og havde mange farver i spil
men endte med at skære et “Viva Magenta” og en spejl guld” hjerte ud.
Selvom det røde hjerte ser godt ud på billedet, syntes jeg guldhjertet var pænest i virkeligheden.
Jeg kunne have skåret det hele ud i almindelig klisterfolie, men jeg var i tvivl om, hvor jeg ville have teksten og med klisterfolie har du kun ét forsøg på papir, hvorimod du kan flytte strygefolien lidt rundt og blive enig med dig selv om den rette placering
jeg endte med at placere teksten på midten af siden – her kan du også ane, hvordan jeg har placeret hjertet, der hvor jeg har luet min “pladsholder” væk
Se her, hvordan jeg indsatte en “pladsholder” for at opretholde centreringen af min tekst
I denne video, viser jeg hvordan jeg importerede den flotte Amsterdam font
Fonten jeg importerer er fra min favorit font side Dafont
Den sorte strygefolien er Sisser basis folie fra Stof og Sy Spejlfolien er af ukendt oprindelse 😉
Min skæremaskine er stillet til rådighed af Singer Danmark, men derudover har jeg ikke noget økonomisk mellemværende med Singer Danmark eller andre i forbindelse med denne video
De bedste skære hilsner 😀
Lone
Ønsker du at få besked, når jeg skriver her på siden, kan du tilmelde dig ved at klikke på
herunder




